Klacht HPNederland: Monitor na 22 maanden defect

Klachtnummer
# 271529
Gebruiker
J.M. Halma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nog geen twee jaar geleden een Pavilion monitor gekocht in de HP Store. Nu hij defect is, geeft de servicelijn aan niets te kunnen betekenen maar me graag door te verbinden met de verkoopafdeling voor het plaatsen van een nieuwe bestelling.
Hoewel de garantieperiode is afgelopen, mag ik van een monitor toch wel verwachten dat hij langer dan 22 maanden werkt?

De oplossing

Vervanging, reparatie of gedeeltelijke compensatie van het aankoopbedrag.

0 reacties

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen