Opgelost door HPNederland: Nadat de blue screens opgelost lijken te zijn, werkt vervolgens de 4G module niet meer

angry Opgelost
Robin

Ndat HP Elitebook X360 inmiddels 8 maanden blue screens geeft, lijkt dat opgelost maar begint de volgende ellende!

Een nieuwe laptop!!! (Na 6 maanden, 37 telefoontjes, 587 minuten gesprekken met HP Support en wel 30 uur aan her-installaties is dat wel het minste!).

HPNederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Robin
    HP blijft het probleem maar heen een weer pingpongen tussen HP Service Support in Nederland en het Customer Relations Team elders in Europa. Ondanks mijn inmiddels meer dan 620 minuten (10 UUR!!) aan beltijd met Service Support vindt HP nog steeds niet dat klanttevredenheid eerste prioriteit zou moeten zijn.
    Men blijft vasthouden dat er technische oplossingen zijn...... 5 maanden lang al in gesprek, een zeer ontevreden klant, maar HP wil koste van het kost het probleem oplossen. Om werkelijk gek van te worden!!
    Robin
    HP leeft werkelijk waar in de omgekeerde wereld. 5 maanden duurt mijn case inmiddels en ik heb al 620 minuten (inderdaad, meer dan 10 uur!!) aan de lijn gehangen met service support. Nu belt HP support gisteren én vandaag, beide keren op een moment dat ik niet kan opnemen (tja, ik moet soms ook werken!) en krijg ik vervolgens een mail dat mijn case binnen drie dagen gesloten zal worden als ik niet reageer???

Overigens blijf ik trouw mijn bevindingen hier melden, maar heeft HP nog op geen enkele wijze gereageerd op deze klacht.
    Robin
    En inderdaad, de klacht is gesloten bij HP!! (Tot oprechte verontwaardiging van medewerker 43 die ik inmiddels gesproken heb (in de 645 minuten dat ik met support aan de lijn heb gehangen!!)). Ondanks dat de klacht hier op klachtenkompas is aangemeld, is er werkelijk niemand bij HP die überhaupt hier op mijn klacht reageert. Je wordt echt aan het lijntje gehouden. Ik heb inmiddels, uit pure wanhoop, maar te kennen gegeven dat indien er vrijdag as. geen oplossing is, ik de publiciteit ga zoeken. Iets wat tegen mijn principes is, want je handelt onvrede onderling met elkaar af. Maar HP handelt niets af. Men sluit zelfs een case als je twee keer de telefoon niet hebt opgenomen. Achteraf bleek dat men niet eens een oplossing had, waarom bel je dan??
    Robin
    Ik zit inmiddels op 11 uur en 40 minuten telefonisch contact met HP Support. Het is me inmiddels wel duidelijk dat HP Nederland slechts marionetten zijn van de grote moeder, werkelijk niemand in Nederland is gemachtigd om een besluit te nemen, dat morgen op de dag af al 6 maanden voortduurt!
    Huidige stratus, nadat mijn case gesloten is , is een nieuwe casenummer geopend (5030364692). Dit casenummer is inmiddels een week geleden geëscaleerd naar het Customer Relations Team (ergens in Europa). En nu mag ik weer wachten tot daar iemand tijd heeft om te reageren of misschien zelfs een besluit mag nemen. (Al is mijn ervaring inmiddels dat zij de case net zo hard terug pingpongen naar het HP Service Support team hier in Nederland).
    Valt me overigens op dat HP Nederland hier wel reageert op een niet geleverde cartridge van drie tientjes en niet op een laptop van € 1.700,-!!!

Robin
Vandaag dan eindelijk uitsluitsel gekregen. Mijn laptop wordt vervangen. Hoewel ik van mening ben dat dit proces veel te lang geduurd heeft, ben ik oprecht blij met de oplossing. Inmiddels bijna twee weken verder, maar nog geen nieuwe laptop. Dit ondanks een tweetal verzoeken om informatie, waar niet op gereageerd wordt. Vandaag (6/6) 3 weken geleden dat toegezegd is dat mijn laptop vervangen zal worden, sindsdien stil............................ Bijna 4 weken geleden en nog steeds niets gehoord...... Maar weer eens contact opgenomen met HP Support. Zij hebben vervolgens navraag gedaan bij het Customer Relations Team dat de toezegging heeft gedaan per mail en ik krijg doodleuk het antwoord; ze zijn er nog mee bezig! Al bijna 1 maand om een laptop om te ruilen. Echt te triest voor woorden.... Vrijdag 14/6 een mail ontvangen met excuses. Ze wachten nog op de 'leverancier'........aldus HP (HP, de laptop fabrikant wacht op de 'leverancier').......

Ook een klacht indienen over HPNederland?