Klacht HPNederland: opgelicht bij aankoop laptop

Bas

Eind vorig jaar een hp laptop met hardware garantie gekocht. Vanaf dag 1 een grote ellende. Eerst was de bestelling niet aan het financiele systeem gekoppeld. Ik moest de hardware garantie zelf online activeren. Dit moest binnen 14 dagen. Hiervoor heb je de factuur nodig. Deze kwam naar een goede maand een keer binnen. De garantie was online niet meer te koppelen. Op verschillende manieren contact met Hp klantenservice proberen te zoeken. Dit is hopeloze zaak. Telefonisch onbereikbaar ( 30 x gebeld, 29 niemand aan de telefoon gekregen, verbinding wordt verbroken. 1x iemand aan de lijn, probeerde mij af te schepen door mij door te verbinden, na doorverbinding werd verbinding verbroken. Ik voel me gewoon opgelicht.

ik heb een dure verzekering ( binnen 24 uurs garantie) hardware betaald, maar HP kan het niet nakomen. Graag kosten van verzekering terug.
Basis installatie van laptop niet goed. Admin rechten waren niet toegedeeld hierdoor onmogelijk om hardware te installeren.
Kosten laptop deels terug storten vanwege halve levering en slechte bereikbaarheid klantenservice. Als je het al service kunt noemen.

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HPNederland?