Klacht HPNederland: printer print andere kleuren sinds software update

GN.

ik heb een HP Photsmart printer. Sinds de laatste software update komen er ineens andere kleuren uit. Er zit 1 niet officiële cartridge in. En twee van de kleuren cartridges zijn officieel HP, dit jaar aangeschaft, maar de printer meldt een houdbaarheidsdatum op de inkt tot 22/102014. Dit staat op geen enkele manier vermeld op de verpakking van de cartridges.
klacht:
- hoe kan het zo zijn dat de kleuren van de officiële, eigen cartridges niet goed meer zijn sinds de software update?
- hoe kan het zo zijn dat er cartridges met een houdbaarheidsdatum verkocht worden die NERGENS op de verpakking zichtbaar is?
- Waarom is er geen enkel bericht (ik wordt gespamd met aanbiedingen) gekomen waarop gemeld is dat deze verandering plaatsvindt?

Hoogachtend,

G. N.

* berichtgeving verbeteren,
* terugdraaien software update.
* normale printkleuren produceren, ook met oudere cartridges, ook met niet eigen cartridges. Dus: doen waar het product voor bedoeld is.
* desnoods een nieuwe printer waar dit niet van toepassing is leveren. Je betaalt ontzettend veel geld voor de officiële cartridges.
* houdbaarheidsdatum zichtbaar op de verpakking vermelden (en niet alleen via de software of een printrapport, dan zitten ze nl al in het apparaat).

HPNederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over HPNederland?