Klacht HPNederland: Productiefout HP Laptop Envy 13-D080

# 191666
Kaya

Laptop is ongeveer 3 maanden oud en de rand van het beeldscherm begint los te laten, hierop een RMA van MM gekregen en het toestel is gekomen met een nieuw beeldscherm, dat wordt gesuggereerd, maar direct vanaf het begin begint het weer los te laten.
Hiervoor contact opgenomen met HP voor een toepasselijke oplossing, de oplossing is een nieuwe RMA via HP, reparatie MM wordt compleet genegeerd. het zijn niet de schroeven of haakjes die los laten maar de dubbelzijdige tape dat er tussen zit die vrij smal is en niet het complete rand bedekt. klantenservice beoordeelt het zonder enige foto's van te zien of mijn klacht om een productie fout in behandeling te nemen. Ze schuilen zich achter het feit dat MM het moet oplossen als het om een productiefout gaat. Vragen naar een technische afdeling is niet van sprake omdat het gestuurd moet worden voor reparatie naar het buitenland. Persoon geeft aan zelf de reparatie te volgen maar vervolgens lui om zelf een reparatie aan te maken.

Mijn oplossing is vrij simpel, een omruiling voor een ander model met dezelfde specificaties of een creditatie als het niet mogelijk is, 3 reparaties afwachten duurt 9 weken. Een product fout afhandelen zonder het product zelf te zien of enige foto's van te zien is geen juiste oplossing.

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HPNederland?