Klacht HPNederland: Ronduit slechte service bij defect product na 3 maanden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452053
Gebruiker
Primula
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verschrikkelijke service bij een premium laptop. 3 maanden geleden een hp omen 2s gekocht ( boven de 2000 euro ). Na 3 maanden geen beeld meer en knippert de caps lock. 3 weken heen en weer bellen en mailen en niemand die me fatsoenlijk helpt. Het enige wat HP voor me kan betekenen is het innemen van de laptop terwijl ik recht heb op een onsite reparatie waarna ik moet wachten of de onderdelen wel of niet binnen komen voor 42 dagen! HP geeft ter compensatie wel een inktservice hoor! Maar daar moet je even een nieuwe printer voor kopen bij de monteur. Is dat even een goede upsell techniek. Ik laat nu de laptop opsturen maar laat deze recensie een waarschuwing zijn voor iedereen die een HP laptop overweegt. Wat een puinhoop

De oplossing

Product innemen en crediteren, geen vertrouwen meer in HP

1 reactie

  1. Auteur
    HPNederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mr/Mevr Fonteine
    Wij betreuren het dat u problemen heeft ondervonden met uw HP product en/of met onze diensten

    Ik zie dat de laptop is opgehaald voor reparatie .

    Met vriendelijke groet,


    HP Customer Relations Team Consumer



Uiteindelijke oplossing

Auteur
Primula
Datum
Uiteindelijke oplossing
Staat te wachten op een onderdeel maar communicatie blijft verder nog uit. Er staat op de site dat de te verwachtte datum van het terug sturen 17 juni is maar ik ga er al een beetje van uit dat ze dit niet kunnen nakomen door eerdere vage communicatie. Ik snap dat HP ook last heeft van problemen met levering van onderdelen door corona maar zorg minimaal voor duidelijkheid. Als je geen duidelijkheid kan geven, geef dan m'n geld terug. Zoals verwacht, is 17 juni niet gelukt maar kunnen ze plots vandaag wel vandaag duidelijkheid geven al is dit wel veel te laat. 25 juli zou het onderdeel beschikbaar komen! Belachelijk dus, direct gebeld met juridisch loket. Juridisch advies verkregen, eerste brief is verstuurd. Wat een absurd slechte service.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen