Klacht HPNederland: Ronduit slechte service bij defect product na 3 maanden

# 452053
Primula

Verschrikkelijke service bij een premium laptop. 3 maanden geleden een hp omen 2s gekocht ( boven de 2000 euro ). Na 3 maanden geen beeld meer en knippert de caps lock. 3 weken heen en weer bellen en mailen en niemand die me fatsoenlijk helpt. Het enige wat HP voor me kan betekenen is het innemen van de laptop terwijl ik recht heb op een onsite reparatie waarna ik moet wachten of de onderdelen wel of niet binnen komen voor 42 dagen! HP geeft ter compensatie wel een inktservice hoor! Maar daar moet je even een nieuwe printer voor kopen bij de monteur. Is dat even een goede upsell techniek. Ik laat nu de laptop opsturen maar laat deze recensie een waarschuwing zijn voor iedereen die een HP laptop overweegt. Wat een puinhoop

Product innemen en crediteren, geen vertrouwen meer in HP

HPNederland
    Beste Mr/Mevr Fonteine
    Wij betreuren het dat u problemen heeft ondervonden met uw HP product en/of met onze diensten

Ik zie dat de laptop is opgehaald voor reparatie .

HP Customer Relations Team Consumer

Primula
Staat te wachten op een onderdeel maar communicatie blijft verder nog uit. Er staat op de site dat de te verwachtte datum van het terug sturen 17 juni is maar ik ga er al een beetje van uit dat ze dit niet kunnen nakomen door eerdere vage communicatie. Ik snap dat HP ook last heeft van problemen met levering van onderdelen door corona maar zorg minimaal voor duidelijkheid. Als je geen duidelijkheid kan geven, geef dan m'n geld terug. Zoals verwacht, is 17 juni niet gelukt maar kunnen ze plots vandaag wel vandaag duidelijkheid geven al is dit wel veel te laat. 25 juli zou het onderdeel beschikbaar komen! Belachelijk dus, direct gebeld met juridisch loket. Juridisch advies verkregen, eerste brief is verstuurd. Wat een absurd slechte service.

Ook een klacht indienen over HPNederland?