Klacht HPNederland: Toetsenbord

Klachtnummer
# 121056
Gebruiker
nieuwenhuis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu een prima laptop die iets meer dan 1jaar oud is en doen ongeveer 8 toetsen het niet meer,vele keren gebeld wordt geen garantie gegeven want zij geven maar 1jaar terwijl Europees verplicht 2jaar is.de winkel geeft wel het 2e jaar garantie maar doet heel moeilijk krijg van beide geen service en voel mezelf bedrogen!

De oplossing

Reparatie toetsenbord

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen