Klacht HPNederland: Upgraden naae Windows 10

Klachtnummer
# 146572
Gebruiker
meatenbroeke@outlook.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kan met mijn Envy, gekocht voor ruim 800 euro, niet upgraden naar windows 10, omdat HP dit niet ondersteunt. Na contact met HP; toestel komt uit 2013. Is dus nu hooguit 2 1/2 tot drie jaar. Wel erg snel voor een afschrijving! (Was erg tevreden over HP, )
Eerder al naar Windows 10 geuploaded, maar moest hem terug zetten naar 8 via een pcbedrijf,

De oplossing

Een programma zodat ik kan uploaden naar windows 10.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

HPNederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen