Klacht HPNederland: Vervanging defecte monitor is al 4 weken uitgesteld..

Klachtnummer
# 193230
Gebruiker
MertcemA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een defecte monitor van HP en omdat hij nog onder de garantie valt krijg ik gratis een nieuwe. Zodra ik belde zou ik dezelfde week al een nieuwe ontvangen. Werd niet geleverd. Nou ik bel de week erna, "hij is niet meer op voorraad hij word pas volgende week geleverd" oke dan. Week gaat voorbij en zo loopt het heletijd door. Wacht nog maar een week misschien is die dan weer op voorraad. Ik heb zojuist vandaag ( 2-11-2016 ) weer gebeld en ze vertellen me dat ik aankomende week weer moet terug bellen als die deze week nog niet geleverd word.

De oplossing

Geld terug, nieuw beeldscherm? Ik heb geen idee.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

HPNederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen