Klacht HPNederland: waardeloos support traject

Klachtnummer
# 595852
Gebruiker
B. Mann
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb al jaren een HP printer die altijd prima is bevallen. Sinds een paar jaar een HP Envy 7640. Sinds een paar dagen kan ik niet mee scannen. Ik probeer van alles maar gewoon HP benaderen kan niet meer!!!!!!
Schandalig zoals je door HP wordt behandeld.

Gewenste oplossing

Oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen