Klacht HPNederland: Zeer slechte communicatie en na 6 weken nog geen niet beschadigde en goed werkende laptop

C. Piessens

Op 30 december 2021 kocht ik bij HP een HP Envy x360 convert 15-ed155nd.
Op 2 februari 2022 deed de laptop niets meer.
Dit heb ik meteen gemeld bij HP support.
De laptop is op 4 februari opgehaald door UPS.
Op 8 februari kreeg ik de laptop terug. Hij bleek aan de bovenkant beschadigd. Ik heb dit direct gemeld bij HP customer support en foto's gestuurd van de beschadigingen.
Op 14 februari is de laptop door UPS opgehaald.
Sindsdien heb ik niets meer vernomen en de laptop is nog steeds niet terug.
HP support zegt dat ze niets voor me kunnen doen en dat het aan Ups ligt.
Het is nu 14 maart. We zijn nu bijna 6 weken verder en HP support kan niet zeggen wanneer ik weer een goed product in huis heb. Ook de communicatie is vreselijk. Je kunt de afdeling niet bellen. De afdeling die je wel kunt bellen kan de afdeling die er mee bezig is alleen een reactie verzoek sturen. Vervolgens krijg ik van die afdeling bericht dat de medewerker die ermee bezig is pas 3 dagen later weer aanwezig is. Een ander e-mail adres dat op de website vernoemd staat verwijst me weer naar de afdeling die ook niets kan oplossen. Ik blijf in cirkels ronddraaien en kom niets te weten. Ik heb na advies van de consumentenbond een juridische brief en e-mail geschreven. Ook daarop geen reactie.
Juridisch gezien zijn ze nu in verzuim en vandaag ga ik een brief/e-mail schrijven dat ik de koopovereenkomst wil ontbinden en het aankoopbedrag terug wil.

Ik wil per direct een nieuwe goed werkende en niet beschadigde laptop of mijn geld terug

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HPNederland?