Klacht HSC: geen gehoor op klacht

R.R. Klinkert

Wij hebben in huis meerdere adaptors, een aantal van Apple. Nu is het al een paar keer gebeurd dat deze heel heet worden en soms zelfs doorbranden. Helaas heb je niet altijd de bon meer. Echter ik dacht nu wel. Ik ben met de adapter terug naar Dixons gegaan. De verkoper heeft de adapter bekeken en gaf aan dat de kans groot was dat deze nog hersteld kon worden. Na een aantal weken kreeg ik een mail van Harmony met de melding dat de adapter niet van Apple was. Of ik bijna 100 euro wilde betalen voor reparatie of 35 euro voor het terugsturen. Hierop heb ik gereageerd waarbij ik aangaf dat ik door de verkoper absoluut niet op de hoogte ben gesteld, hij zij zelf de check heeft gedaan tussen bon en artikel en ik dit risico zeker niet zou zijn aangegaan. Tot op heden blijft Harmony op het pubt staan van betalen of gratis door mij afstaan.

Ik verlang van Harmony dat de defecte adapter gewoon weer gratis wordt teruggestuurd.

Wij vinden dat HSC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HSC?