Klacht HSC: kwijtgeraakte Samsung Galaxy SII wordt door HarmonyServiceCenter onredelijk behandeld

caryn huppertz

Na een jaar (ter reparatie aangeboden februari 2012) krijg ik een brief (7 februari 2013) waarin vermeld wordt mijn kwijtgeraakte/gestolen Samsung Galaxy SII "uit te keren" en of ik voor de afhandeling contact wil opnemen. Deze "afhandeling" betreft het aanbod mij een Samsung I9070 te retourneren. Dit toestel heb ik geweigerd; geen vergelijkbaar toestel volgens mijn ingewonnen informatie. Volgens een medewerkster van HSC is dit toestel de opvolger van de Galaxy II, niet juist. En in de tussentijd heb ik een 2e toestel moeten aanschaffen, dus 3 gsm's zijn onnodig, maar dat wordt niet geaccepteerd als zijnde hun aandeel in deze kwestie. Ook niet de schade die ik gedurende een jaar heb geleden door vast te zitten aan een abonnement voor de Galaxy II.
Op 10 oktober 2012 krijg ik van MCC een bericht dat PostNl op 1 oktober een definitieve manco verklaring heeft afgelegd en tot uitbetaling van de geleden schade overgaat aan HSC. Niets van HSC vernomen. Na herhaaldelijk mailen en bellen, krijg ik nu dit aanbod, wat ik heb geweigerd. Dus: HSC ontvangt een geldelijke vergoeding van Post Nl en ik krijg, nadat ikzelf tot contact heb gedwongen, een zogenaamd vervangend toestel? Dit riekt naar diefstal of verduistering

Wij vinden dat HSC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HSC?