Klacht HSC: Ongewenst en onbekend verzekerd

VdB

Ik ontvang een brief van Harmony Service Center een organisatie waar ik nog nooit van heb gehoord. Ik heb een premie van een verzekering niet betaald. Geen idee welke verzekering en geen idee waar het over gaat.
Ik bel en wordt alles behalve vriendelijk te woord gestaan. Ik schijn een verzekering afgesloten te hebben via Klein fotografie te Breda waar ik nadrukkelijk van heb gezegd deze niet nodig te hebben.
Ik blijk hiervoor getekend te hebben (dit was voor de aankoop werd mij verteld) en had de verzekering, waarvan ik van het bestaan niets wist, moeten opzeggen binnen twee maanden.
Ik wil de verzekering per direct opzeggen, maar dat kan niet omdat ik de premie over eerdere maanden niet heb betaald.
Ik wil nu opzeggen per direct en verwijderd worden uit de systemen en kwijtschelding van de zogenaamde betalingsachterstand.

Verwijdering uit systemen en per direct beëindigen van overeenkomst die onder valse voorwendselen tot stand is gekomen.
Kwijtschelding van de betalingsachterstand voor een verzekering die ik nooit heb gewild en waarvan ik dus ook niet wist dat ik hem had.

Wij vinden dat HSC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HSC?