Klacht HSC: opzeggen verzekering

Klachtnummer
# 112780
Gebruiker
Kees
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vanaf 1-09-2014 heb ik 5 maal geprobeerd om de polis op te zeggen. 1 maal per email. maar ze bleven geld afboeken. Rekening heb ik daarna geblokkeerd daarna heb ik twee maal opgebeld, maar ze zeiden u heeft een betalingsachterstand en we kunnen geen geld afboeken, nee als ik heb opgezegd en jullie blijven afboeken dan blokkeer ik de rekening, tevens gezegd dat ik de polis heb opgezegd. 13-05-2015 kreeg ik een rekening van €88,16 met de dreiging dat ze een incassobureau gingen inschakelen. Om dat gezeik te voorkomen heb ik weer opgebeld en gezegd dat ik de polis in 2015 heb beëindigd. Hun antwoord was toen, als u een betalingsachterstand heeft zeggen wij de verzekering niet op. om alle ellende te voorkomen heb ik maar betaald en weer opgezegd, Maar ik kreeg weer een rekening? Weer opgebeld en gezegd dat ik ondertussen schriftelijk had opgezegd. maar ik had een achterstand van een maand, weer betaalden nu ben ik er vanaf.

Gewenste oplossing

Als ze de eerste keer dat ik gebeld heb hadden gezegd dat ik nog een maand moest betalen had me dat €11.02 gekost en had ik dat gewoon betaald.
Nu ben ik 99,18 kwijt om er vanaf te komen.
Tegemoetkoming de door mij teveel betaalde kosten, en voortaan betere voorlichting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HSC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HSC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen