Klacht HSD: Loslaten van stucwerk na injectering van buitenmuren

veerti45

Op 09-02-2011 heeft HSD het probleem aan de muren, n.l. optrekkend vocht waardoor het stucwerk loslaat, geconstateerd. Advies: injecteren van buitenmuren. Garantie is 30 jaar op dit werk. Op 18-03-2011 zijn de muren geïnjecteerd; kosten € 2592,00. Op 09 -09-2011 heeft de stukadoor de buitenmuren gerepareerd; kosten € 254,40.
Na de winter van 2011 toch weer loslatend stucwerk en op de plaatsen waar door HSD gaten zijn geboord, kwam het stucwerk geheel uit de muur zetten. Na het bezichtigen van de muren was het advies om er maar een verfje overheen te doen; aan HSD lag het niet. Na een aantal telefoontjes zijn uw medewerkers in het voorjaar van 2012 weer langs geweest en hebben hier en daar de boorgaten nog wel even dichtgestopt, want dat was geen gezicht. Nu, winter 2013 laat het stucwerk ‘boven het maaiveld” aan de oost- en zuidkant geheel los.

1. Ik verzoek HSD om de muren zo te behandelen dat dit euvel zich niet meer voor kan doen en om de muren weer toonbaar te maken door middel van stucwerk.
Of
2. Terugstorting van het door ons betaalde bedrag van € 2592,=.

Ook een klacht indienen over HSD?