Klacht HSK groep: Boete na te laat afgemeld te hebben bij ziekte.

Klachtnummer
# 191576
Gebruiker
nancy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik moest op een maandagmorgen op consult komen bij 1 van de specialisten bij HSK groep. Op zondag werd ik ziek en sinds er niemand de telefoon beantwoord op zondag, kon ik mij maandagmorgen pas afmelden. Daarna werd mij verteld dat ik een boete moest betalen voor t telaat afmelden !! Ik heb HSK erop gewezen dat niet mogelijk was, en dat ze niet iemand een boete kunnen geven als zij zelf niet bereikbaar zijn.
Nu is er inmiddels een incassobureau bij gekomen en de kosten stijgen.

De oplossing

Ik zou graag zien dat HSK deze vordering intrekt en in t vervolg meer passende maatregelen treft bij ziekmeldingen in t weekend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HSK groep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HSK groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen