Klacht HSV Groot Rotterdam: Contributie betaald, geen vispas ontvangen en zeer onbeschoft behandeld door medewerker

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 336247
Gebruiker
Annie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben echt ontzettend boos op dit bedrijf, wat een asociaal, onbeschoft volk werkt daar en met name ene mevrouw [naam verwijderd door moderator].
In 2017 hebben zij een extern bedrijf ingeschakeld om de conributie te innen, vanaf dit moment is het helemaal mis gegaan en met de betaling en met het versturen van de vispas.
Inmiddels heb ik meerdere mails verstuurd en telefonisch contact gehad en tot ongeveer half april kreeg ik steeds nog excuses en de mededeling dat het geregeld ging worden. Hierna nog steeds geen vispas mogen ontvangen. Weer een aantal keer gebeld en medio november was ik het helemaal zat en heb het weer via de mail geprobeerd. Eindelijk een antwoord, maar echt ontzettend onbeschoft! Ik had maar eerder contact moeten opnemen???
Uiteindelijk na over en weer mailen, kreeg ik eindelijk een toezegging dat de nota gecrediteerd zou worden. Na weer 2 weken nog niets ontvangen en wederom weer gemaild. Geen antwoord ontvangen, dus weer gemaild, nu dan toch een bericht terug met weer een verwijt dat ik maar eerder had moeten reageren en met de mededeling dat deze creditnota van 2019 is en ze mij over 2018 niet gaan terug betalen. Echt te gek voor woorden dit, dus ik heb nu betaald voor iets wat ik nooit gekregen heb. Buiten dit heb ik ook nog geen nota over 2019 gehad, deze hoir ik ook niet te krijgen aangezien ik direct mijn lidmaatschap heb opgezegd. Dus hoe dit gecrediteerd kan worden is mij een raadsel.
Ik heb nog een boze mail terug gestuurd en direct contact opgenomen met de consumentenbond en tros radar, hier zijn schijnbaar al heel veel klachten hierover binnengekomen. Ik hoop dat er via deze weg eindelijk eens wat gedaan wordt.


De oplossing

Ik wil direct mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HSV Groot Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden gekregen, contact krijgen lukt ook niet meer, erg asociaal!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HSV Groot Rotterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen