Klacht HTB Autoservice: Wel betalen, maar geen oplossing

Klachtnummer
# 78286
Gebruiker
VolkswagenPolo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn remlichtschakelaar was kapot en daardoor kreeg ik een foutmelding op de boardcomputer. Het probleem was al bekend, het moest enkel verholpen worden, dit kon wel. Echter bleek er geen oplossing en moest ik €24,75 arbeidsloon betalen + €5,20 BTW (wat overigens niet de bedoeling is, want hij verleent een dienst). Het bleek dat hij de foutcode niet gewist had, dus ik ging terug en sprak hem hierop aan. Hij wilde het in eerste instantie niet repareren, maar na aandringen zou hij het nogmaals proberen. Na enkele uren kreeg ik telefoon: het lukt niet. Ik had aangegeven dat ik als er geen oplossing was het geld terug wilde, dit is ondernemingsrisico, de 'vriendelijke' monteur verbrak de verbinding. Een andere monteur heeft dezelfde avond het probleem kunnen oplossen. De monteur van HTB had bij controle een zekering verkeerd terug geplaatst (onnodige controle overigens), dit was de reden dat het niet werkte. Conclusie: dubbel moeten betalen, terwijl de 'vakman' een fout heeft gemaakt.

De oplossing

Ik wil het betaalde geld terug, door zijn tekortkoming in zijn vakgebied heb ik een andere expert moeten inschakelen. Deze monteur moest ook betaald worden, het te kort aan kennis van de HTB monteur heeft mij in deze situatie gebracht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HTB Autoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HTB Autoservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen