Klacht HTC: Aaantal MB's komt niet overeen met de werkelijkheid

Anoniem

Vorig jaar heb ik bij de KPN mijn abonnement verlengd en mocht daar toen ook een ander toestel uitzoeken. Mijn oog viel op de HTC cha cha. Een mooi handig toestel en nadat ik de test had gedaan, zou 150 mb voldoende zijn gezien mijn internet gebruik. Ik heb alleen maar problemen. Het probleem is dat de cha cha zelf zoveel MB gebruikt voor de standaard apps die er op staan , dat ik zelf voor eigen gebruik hoogsten 10 mb over houdt. Dit houdt in dat ik geen extra apps kan downloaden. Hij geeft aan "te weinig telefoongeheugen"Ben al diverse keren bij de KPN winkel geweest en zij vertelden dat dit een eigenschap van de HTC toestel is. Dus opsturen heeft geen zin. Ik vind dat bij de het uitzoek van een telefoon dit gemeld had moeten worden. Als men weet dat dit normaal is, waarom wordt dit niet gezegd. Zo voel ik me een beetje opgelicht want ik kan niet de volledige mb's gebruiken. Als je gaat googlelen op HTC blijkt dat ik niet de enige ben meet dit probleem. Is hier niets aan te doen. Ik zit nog mooi een jaar aan mijn abbonnement vast met een toestel die niet eens goed werkt.
Ik heb zo'n spijt dat ik dit toestel heb gekozen.

Het liefst zoou ik een ander toestel willen, maar begrijp ook dat dit niet gaat. Meer informatie bij de verkoop van het toestel zou veel mensen onthouden om een HTC aan te schaffen en misschien dat HTC zelf dan ook bedenkt dat het niet eerlijk is . Als er 150 mb beloofd wordt en in werkelijk maar 10 mb beschikbaar is

Wij vinden dat HTC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HTC?