Klacht HTC: Fietsen door een regen bui: HTC M 8 maakt kortsluiting

Remy2805

Twee weken geleden op de fiets met mijn htc m8 in mijn jas richting Zaandam gefietst.
Op dat moment kreeg ik een onweersbui over mee heen.
Een paar minuten later voelde ik in mijn jas dat de koeling van mijn htc behoorlijk tekeer ging.
Ik probeerde de telefoon uit te zetten maar de touchscreen reageerde niet meer.
Meteen naar de tmobile shop geweest en deze stuurde mijn htc meteen naar de reparatie centrum om dit probleem op te lossen.
Na twee weken wachten blijkt de M8 kortsluiting te hebben gemaakt en deze niet meer te repareren is !!!!
Hoe is dit in godsnaam mogelijk???
In een jas, met een htc dot vieuw case eromheen maakt de telefoon kortsluiting??
Ik snap wel dat een mobiel niet in een sloot kan maar is het de bedoeling om een htc M8 alleen thuis op de bank te gebruiken en niet naar buiten mag voor het geval dat dat het ga regenen?.
Voor zo een nieuwe ,dure toestel kan ik niet begrijpen dat in deze situatie een telefoon kortsluiting maakt!!!

Ik zou graag dat htc dit probleem onder de consumenten garantie laat vallen en mij een passende oplossing bied.

Wij vinden dat HTC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HTC?