Klacht HTC: HTC Sensation

Klachtnummer
# 26147
Gebruiker
Tony
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na anderhalf jaar steeds mijn telefoon terug brengen voor reparaties ( % maal opgestuurd, 3 swaps) Zou hij nu omgeruild worden, dit duurt nu al 2 maanden en is nog niet opgelost. HTC doet zijn plicht niet en de Phone house is ook maar aan het pappen en nat houden. Ik ben er helemaal klaar mee! Koop dus echt geen HTC , want wat ooit goed was wil nu te veel meelkomen op de markt, maar is daar niet goed genoeg voor! Het gaat dus stuk en er wordt niks aan gedaan!

De oplossing

De beloofde restitutie van de dagwaarde met onkostenvergoeding en half jaar internetbundel vergoeding ( Zo lang is hij bij elkaar al zeker weg geweest) Daarnaast hoop ik dat deze bedrijven hun verantwoordelijkheid eens gaan nemen, hoe er met klanten wordt omgegaan is gewoon te frustrerend!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HTC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HTC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen