Klacht HTC: HTC SLECHTE SERVICE

Klachtnummer
# 84561
Gebruiker
Roosje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

telefoon gekocht belde ging de telefoon niet over en paar minuten later hoor ik het bericht dat de ik een gemiste oproep had 4 keer een nieuwe sim kaar tin gedaan en 5 keer in de fabrieksstand gezet door Vodafone Hielp niet Toen met HTC gechat en de telefoon gerepareerd daarna dezelfde problemen weer reparatie weer niet in gesprek beloofde dat ik na twee reparaties een nieuwe zou krijgen maar nu weigeren ze dat Ze zeggen nu dat de tweede keerde telefoon niet was gerepareerd terwijl op de bon duidelijk de problemen weigerde mij een nieuwe telefoon te geven en ook weigerden ze mij een vervangende telefoon te geven De meneer vertelde via de telefoon dat de regels van HTC gelden en niet de Nederlandse wet Toen ik om zijn naam vroeg gooide hij de telefoon op de haak weer gerepareerd Een vervangende telefoon krijg ik niet. Ook de terugbreng service is erg slecht Die wordt door een bedrijf uitgevoerd die alleen door de week de telefoon terugbrengt en je persoonlijk afgeeft

De oplossing

nieuwe telefoon volgens afspraak. geen leugens meer, in tweede chat zei meneer als die weer niet doet zou ik een nieuwe krijgen, nu zeggen ze dat die nietvoor de tweede keer gerepareerd is terwijl het wel op de bon staat Op beide bonnen staat dat er gerepareerd is. Krijg ook geen vervangende telfoon omdat dat HTC regels is en de Nederlandse wet volgens hen niet geld!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HTC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HTC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen