Klacht HTC: Reparatie HTC one (m8)

Klachtnummer
# 119542
Gebruiker
Jans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na enige tijd tevreden gebruik gemaakt te hebben van mijn nieuwe htc one (m8) kreeg ik regelmatig de melding dat de simkaart niet beschikbaar was. Naar KPN gebeld, er is een reparatie melding geplaatst. Op 10/06/15 is er een monteur van e-repair geweest, omdat de m8 degelijk is gebouwd kan het niet ter plaatsen worden opgelost, dus meegenomen ter reparatie. Op 19/06/15 terug gebracht met een blanco diagnose, hij werkte weer dus was voor ons goed. Op den duur wilde ik een foto maken, kreeg ik de melding dat camera niet werkte. We dachten laten we nu dan maar eens rechtstreeks bij HTC contact opnemen, door middel van een chat sessie, moesten we de telefoon een harde reset geven dat hebben we gedaan, heeft niks geholpen dus we hebben hem aan HTC ter reparatie aangeboden. HTC heeft dit aan Dynafix uit handen geven. Op 08/07/15 een prijsopgave gekregen(+vage foto), dat telefoon door vocht is beschadigd, terwijl ik heel zuinig er op ben geweest, en dit eigenlijk niet mogelijk is.

De oplossing

Een goed product. Een goed product betekend dat een product bij normaal gebruik een bepaalde periode meegaat. Ik wil dus gewoon een goed werkende HTC one (m8)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HTC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HTC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen