Klacht HTC: Reparatie

mitzipasschier

Ik had mijn telefoon nog maar een paar weken en hij gleed van mijn bed af. Er zat een barst in het scherm en het deed het niet meer. Ik heb hem die vrijdag nog naar de mediamarkt gebracht. 2 weken later krijg ik een prijsopgave van 116 euro en heb die akkoord opgegeven. Het is nu 5 weken later en heb geen idee hoe lang het nog gaat duren. Heb al een aantal keer contact gehad met de mediamarkt en zij blijven mailen naar HTC, maar HTC antwoord niet duidelijk. Het slechte contact ligt dus echter niet aan de mediamarkt. Zij vertelde me dat het niet onder de garantie valt dus HTC niet binnen de 3 weken hoeft te repareren en er zo lang mogelijk over kunnen doen. Waardeloze service. Bij een telefoonwinkel in de stad is het binnen 2 dagen klaar. Snap wel dat HTC veel nauwkeuriger te werk gaat maar 5 weken vind ik toch echt van de zotte. Mijn abbonnement blijft namelijk ook gewoon doorgaan.

Duidelijk contact over wanneer ik mijn telefoon kan terug verwachten.

Wij vinden dat HTC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HTC?