Klacht HTC: slechte HTC ONE S

muziekhoekje

ik heb bij verlenging van mijn abonement bij de vodafoon een HTC ONE S gekregen en er werd mij verzekerd dat deze een prima toestel was en goed bereik had waar ik woon.
mijn oude toestel doet het hier prima nu heb ik het toestel maar kan er niets mee om een lang verhaal kort te maken meerdere malen terug geweest bij vodafoon heb geen bereik met mijn toestel display was niet goed men kon mij niet horen als ik gebeld werd.antenne was stuk van het toestel dit speelt al vanaf 12 5 2012 en het is nu 5.7.2013 en ik heb nog geen oplossing het toestel is nu alweer voor reperatie weg en ik heb van dag 1 tot nu niet mijn htc kunnen gebruiken en betaal voor diensten die niet geleverd worden dit is mijn eerste en laatste toestel van HTC en ga mijn abonement ook opzeggen bij vodafoon door de zeer slechte service.ik heb hier geen bereik met dit toestel net de htc gebelt en die gaan er ook niets mee doen alleen de reperatie bonnen moest ik opsturen hier koop ik niets voor.hartelijk dank HTC

een werkend toestel en compensatie voor de geleden schade want ik kan geen gebruik maken van mijn diensten.heb een nieuwe lader moeten kopen deed het ook niet.en contract ontbinding van vodafoon.betaal voor diensten wat niet geleverd word.a bijna 50 euro per maand waar ik vanaf 12-05-2012 tot nu niets mee kan doen geen internet etc etc.

Wij vinden dat HTC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HTC?