Klacht HTM: Bus niet verschenen zonder afmelding

Klachtnummer
# 501053
Gebruiker
Trolleybus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bus 45 is op zondag 6 december om 14.27 uur niet bij de halte Sijtwendetunnel verschenen. Op de display stond niet vertraagd of iets dergelijks, maar alleen de tijd waarop de bus zou arriveren (14.27 uur).
We hebben nog extra gewacht in de hoop dat de display niet goed werkte, maar zijn na 20 min verkleumd naar huis gegaan.
Onze gereserveerde bezoek aan de Lakenhal in Leiden heeft hierdoor niet kunnen plaatsvinden, dus ik heb de "geblokte" tijd moeten annuleren.
Als er een bus uitvalt, dan is het fijn als dit duidelijk op de display wordt aangegeven. Op deze manier is het extra vervelend.

De oplossing

Kan niets doen, behalve misschien de melding op de display aanpassen in geval van uitval.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HTM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen