Klacht HTM: Defecte tijdelijke OV Chipkaart en geen borg terug

MaxPayne

Afgelopen maandag 14-04-2014 bleek mijn NS OV- chipkaart spontaan defect te zijn.
Met veel pijn en moeite en foute handelingen van de NS (welke mijn abonnement toen tijdelijk op een anonieme OV chipkaart hebben gezet. Vervolgens ben ik die avond in Den Haag op het centraal station naar het NS loket gestapt aangezien ook mijn HTM abonnement en rest saldo niet waren over gezet.
Vervolgens moet ik bij de HTM 25 euro borg betalen omdat men het abonnement niet kan overzetten op een anonieme OV chipkaart maar enkel op een eigen tijdelijke kaart.
Gevolg: 2 chipkaarten. Vervolgens heb ik slechts 1 dag gebruik kunnen maken van de HTM kaart alvorens deze tijdelijke kaart het ook begeeft. Een hoop frustratie echter wat schets mijn verbazing dat men mijn borg niet mag terug betalen aangezien het een defecte kaart betreft. Ik moet dus wederom 25 euro betalen voor een tijdelijke kaart.
Na zoveel kosten en bureaucratie zou ik graag mijn borg terug willen echte dit wil HTM niet doen.

Restitutie van de borg en excuses voor het ongemak.

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HTM?