Klacht HTM: halte Karel Reinierskade: Mijn zoon van 2,5 jaar valt door open ruit

seema_gm@hotmail.com

Op woensdag 30 Oktober 2013 om 10.00 loop ik met mijn zoon van 2,5 naar de tramhalte Karel Reinierskade richting Leyenburg. Ik zeg tegen mijn zoontje om te gaan zitten op het bankje, niet wetend want je kan het niet echt zien dat er achter het bankje een groot stuk ruit/achterwand mist. Waardoor mijn zoontje in een vaart naar achteren valt van een hoge afstand en op straat beland. En ik vliegensvlug over de tramhalte hek moest springen omdat er een auto aankwam en mijn zoontje kon overrijden!

Er had een lint met kruis moeten hangen zodat het duidelijk te zien was dat er geen ruit was. Mijn zoontje heeft een enorme klap op zijn hoofd gekregen en ik is erg zwak door een hersensschudding. Ik moet hem nu om het uur wakker maken.
Maar het ergste is dat ik het als een trauma ervaar en mijn zoontje gewoon overreden kon zijn!

Er moet duidelijk kenbaar zijn dat er iets mist bij een tramhalte.
En ervaar nu een trauma

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HTM?