Klacht HTM: klacht is niet correct behandeld , de klacht is behandeld door degene waarop klacht betrekking heeft

# 520048
W den Heijer

Ben onderkoeld geraakt omdat er op zondag 7 december in 2.25 uur tijd geen bus (26) langs was geweest en HTM verkeerde informatie heeft gegeven ( dat er wel een bus kwam daarom bleef ik maar wachten ) , er werd er gezegd dat ik waarschijnlijk zou worden geweigerd in de bus omdat de avond klok inmiddels al was ingegaan terwijl ik al ruim een 1.25 had staan wachten op de bus die niet kwam , de klantenservice bij de 2ex bellen helemaal niet meer heeft opgenomen ( omdat de dame in kwestie er geen zin meer in had heeft ze me zelf verteld) ik na 2.25 uur maar een taxi heb gebeld omdat ik ziek was van de kou en mijn ledematen niet meer voelde. Busje van HTM reed vol voorbij zonder te reageren op mijn gebaar dat ze even moesten stoppen( ik als vrouw alleen s avonds bij station Hollands Spoor. Bij het indienen van de klacht bleek dat de klacht werd behandeld door degene waarde klacht over ging! Heb je ooit zoiets meegemaakt, hoe klunzig is de HTM? De helft is dus verzwegen wat logisch is als de klacht over jezelf gaat. Ik wil gecompenseerd worden voor mijn buskaartje waar ik geen gebruik van heb gemaakt € 4.80 ( online ticket enkele reis) 34 euro taxi en 2 dagen niet kunnen werken vanwege ernstige verkoudheid opgelopen door 2.25 uur bij -6 graden wachten op een bus die nooit is gekomen.

Allereerst excuses . Ik wil gecompenseerd worden voor mijn buskaartje waar ik geen gebruik van heb gemaakt € 4.80 ( online ticket enkele reis) 34 euro taxi en 2 dagen niet kunnen werken vanwege ernstige verkoudheid opgelopen door 2.25 uur bij -6 graden wachten op een bus die nooit is gekomen

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HTM?