Opgelost door HTM: Klantonvriendelijke afhandeling ongeluk HTM

erik_klacht_htm

Op 6/11 is een HTM bus over mijn fiets gereden en kon ik er zelf tenauwernood vanaf springen. Ik denk dat ik die dag bijzonder veel geluk gehad heb en dat het net zo goed anders en slechter had kunnen aflopen voor mij. De chauffeur had niets door en is door passagiers erop attent gemaakt. Hij stopte de bus en zei dat hij niets gezien had maar dat door een Corona scherm in de cabine een chauffeur tegenwoordig slecht in zijn dodehoek-spiegel kon kijken. Met als gevolg dat hij mij die dag niet opmerkte. Mijn ANWB fietsverzekering heeft de schade gelukkig vergoed. Maar wat mij bevreemdt is dat de HTM sindsdien geen contact meer met mij gezocht heeft naar aanleiding van dit ongeluk en/of geïnformeerd heeft naar de goede afloop van de schadeafhandeling. Een email naar het Bureau Schaderegelingen van de HTM is na 6 weken nog steeds niet beantwoord. Een aantal maal heb ik ook gebeld naar het Bureau schaderegelingen maar na 16:00 wordt er niet meer opgenomen. Vandaag om 12:00 had ik echter meer succes. Iemand nam op en ik heb bovenstaande uitgelegd. Al snel tijdens het gesprek werd mij duidelijk gemaakt dat het belachelijk was dat ik nog iets verwachtte van de HTM. Zij 'hadden zoveel ongelukken' dat er alleen nog maar bij letsel nagebeld werd. Dit alles werd mij op vijandige toon meegedeeld. Enfin, klanttevredenheid is bij het bureau Schaderegelingen een onbekend begrip. Emails worden niet beantwoord en heb je eenmaal iemand aan de telefoon dan merk je pas goed hoe klantonvriendelijk de HTM als bedrijf kan zijn. Terwijl het zo makkelijk is om bijv. een email van een klant op een sympathieke manier te beantwoorden waarmee de kous voor mij zou zijn geweest.

War zeg je tegen iemand die je bijna overreden hebt? Misschien loopt er nog iemand bij de HTM rond die dat kan bedenken.

Bijlagen

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

erik_klacht_htm
De HTM heeft binnen een kwartier sympathiek gereageerd met een email. Ik ben blij dat iemand eindelijk de moeite genomen heeft.

Ook een klacht indienen over HTM?