Klacht HTM: Niet netjes omgaan met passagiers

Klachtnummer
# 488878
Gebruiker
Bertoni
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onheuse Bejegening:
Gisteravond toen ik tram 9 richting centrum nam, bij de Loevesteinselaan, ging een bandje van mijn mondkapje
los toen ik net de tram was binnengestapt. Op het verzoek van
twee tramcontroleurs om mijn mondkapje te dragen zei ik dat het bandje net was losgebroken. Ze wilden me niet geloven en ik moest meteen de tram uit bij de eerstvolgende halte.
Dit is een staltje van meedogenloos omgaan met mensen.

De oplossing

Htm moet zijn personeel instrueren eerst naar passagiers te luisteren en niet als een kip zonder kop passagiers streng aanpakken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HTM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen