Klacht HTM: onbeschoft behandeld

Klachtnummer
# 41173
Gebruiker
sahied
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op de gouderegenstraat stap ik op de randstadrail 3, richting loosduinen. een beveiliger liet me 3 euro betalen terwijl alle ov chip kaart aperatten buiten dienst waren, dus de mensen konden gratis rijden omdat ze niet konden inchecken en uitchecken. ik vond het vreemd dat ze me niet konden vertellen dat ik ook gratis mocht rijden. terwijl ik die geld keihard nodig had voor het geval! als ik weer met de tram kon rijden.
tijdstip 13.55 uur gebeurt, dinsdag, htm randstadrail code 4005b. ik neem het heel serieus mij zaken op.

De oplossing

wil me 3 euro terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HTM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen