Klacht HTM: onterchte boete

Klachtnummer
# 392086
Gebruiker
Aafje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

goedenavond,

bij deze wil ik u laten weten dat mijn man ging reizen van Rotterdam centraal naar Den-Haag vanuit het stadion nam hij tramlijn 15 en tchekte in met zijn ov-chipkaart en ging zitten, er waren controleurs de tram die hem boete hebben gegeven wat onterecht was want de ov-chipkaart was nog geldig,ik heb tegen me man gezegd je had toch een ov.
me man heeft wegens auto ongeluk veel schade over gehouden, lichaam met pennen en platen en kneuzingen in zijn hersenen en afasie ook nog er bij.
hij is afhankelijk van mij.

bij deze dien ik de klacht in bij jullie en hoop op jullie begrip.
alvast bedankt.

De oplossing

ik hoop dat jullie kijken naar de situatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HTM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen