Klacht HTM: Onterechte boete

Webmaster

In mei boete gekregen (via BOA) vanwege het niet inchecken. Bij de opstaphalte waren "chinese tekens" zichtbaar op zuil in tram, bovendien door drukte en vele piepjes om mij heen overtuigd dat ik had ingecheckt. Bezwaar gemaakt, maar afgewezen. Reis al vele tientallenjaren dagelijks met woon/werk verkeer en bedrijven ov-pas. Geen enkel voordeel bij niet inchecken maar zijn hier doofstom voor. Meest ergerlijk is het feit dat je voor notoire zwartrijder wordt aangezien, waarbij opgemerkt dat je vele honderden malen per jaar incheckt en dat er dan wel eens een keer onachtzaam wordt ingecheckt. Ook de regelmatige uitval van de tram en mogelijkheden in de tram om in of uit te checken worden gemakshalve vergeten. Doe mijn reizen nu zoveel mogelijk met de NS uit afschuw van deze zakelijke aanpak van de HTM.

Boete storneren ad € 55

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HTM?