Klacht HTM: onvriendelijke tramchauffeur

Klachtnummer
# 490094
Gebruiker
klaproosje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik stappte uit bij halte hofzichtlaan tram 6, ik had netjes op de zwarte knop gedrukt maar de trambestuurder deed de deuren niet open, toen zei ik meneer mag de deur open, uitendelijk gedaan en toen ik buiten stond ging hij omroepen op een hele brutale manier; er bestaan zwarte knoppen en als je daar op drukt gaan de deuren open, ik zei toen tegen meneer ik heb er netjes op gedrukt maar u deed niet open, om mijn verhaal kort te maken het was een hele brutale man en ik wil dat hij er op wordt aangesproken of ontslagen!!!

De oplossing

zorgen dat dit bij niemand gebeurt en netjes excuses worden aangeboden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HTM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen