Klacht HTM: Opheffing bus 18 per 22.04.2014 Stationsbuurt

noorderzon

Ik ben 73 j. en maak gebruik van bus 18 om van en naar huis te gaan ( v.Hogendorpstr. 53 te Den Haag. Het betreft gebruik beide richtingen, halte Huygenspark.
Het bejaardenhuis (v.Limburg Stirumstr) is gesloten t.b.v. Studentenhotel: ik bleef in de Stationsbuurt wonen. NU>..melding opheffing bus 18 i.v.m. werkzaamheden Stationsplein.
Ik ben van mening dat bus 18 MINIMAAL één (1) richting dient te behouden op de Stationsweg, zodat mobiliteit d.m.v. overstapmogelijkheid gewaarborgd blijft.
In werkgroepen, welke zich bemoeien met "verkeersstromen"wordt niet naar - een lastig - oud mens geluisterd, meeste betrokkenen in werkgroepen zijn jong, kunnen fietsen en lopen goed.
Door opheffen van bus 18 wordt ik afhankelijk-er- voor boodschappen; zelfstandigheidsverlies; beperkter mobiliteit.
Ik ben aangewezen op OV. aangezien ik geen auto meer rijdt om veiligheidsredenen.
Beperking van bus 18 halten tussen C.S. en Callandplein, dient niet plaats te vinden in BEIDE richtingen.

behouden één richting bus 18, halte Huygenspark.

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HTM?