Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht HTM: Pendelbus kwam niet opdagen
Details
Klacht
Ik had op Woensdag 4 December 2013 in de avond een boodschap gedaan bij de Albert Heijn aan de Elandstraat te Den Haag. Ik was me bewust van het feit dat tram 17 daar tijdelijk niet reed en in plaats daarvan zou een pendelbus rijden. Met als halte's Noordwal, Elandstraat, van Speijkstraat en Javastraat. Die zou om het half uur bij de Elandstraat zijn. Ik kwam daar rond 20:00 en om 20:55 stond ik daar nog. Daarnaast was de boodschap die ik had een 5 kilo zware zak met kruidnoten. Met andere woorden, ik heb dus bijna 1 uur lang in de kou gestaan op een bus die niet kwam opdagen.Gewenste oplossing
Dat de HTM zich beter aan de door hun zelf gemaakte afspraken houd & een excuus.Want zoals het nu is, houden ze zich niet eens aan de door hun zelf gemaaktte afspraken maar ondertussen kan je wel zelf betalen!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.