Klacht HTM: Pendelbus kwam niet opdagen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 42515
Gebruiker
Paul Scholtes
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had op Woensdag 4 December 2013 in de avond een boodschap gedaan bij de Albert Heijn aan de Elandstraat te Den Haag. Ik was me bewust van het feit dat tram 17 daar tijdelijk niet reed en in plaats daarvan zou een pendelbus rijden. Met als halte's Noordwal, Elandstraat, van Speijkstraat en Javastraat. Die zou om het half uur bij de Elandstraat zijn. Ik kwam daar rond 20:00 en om 20:55 stond ik daar nog. Daarnaast was de boodschap die ik had een 5 kilo zware zak met kruidnoten. Met andere woorden, ik heb dus bijna 1 uur lang in de kou gestaan op een bus die niet kwam opdagen.

Gewenste oplossing

Dat de HTM zich beter aan de door hun zelf gemaakte afspraken houd & een excuus.
Want zoals het nu is, houden ze zich niet eens aan de door hun zelf gemaaktte afspraken maar ondertussen kan je wel zelf betalen!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HTM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Paul Scholtes
    Datum
    Jammer dat de HTM totaal NIET klantgericht is.
    Geen bericht laat staan een excuus.
    Blijkbaar is een reactie uberhaupt al TE veel gevraagd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HTM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen