Klacht Huawei: Bleeding scherm

Klachtnummer
# 338272
Gebruiker
Gerry
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Na jaren Sony te hebben gehad met nooit problemen 7 weken geleden toch de overgestapt gemaakt naar Huawei mate 20 pro, door vertraging telefoon erg laat mogen ontvangen, kan gebeuren maar door onjuist advies wat ik gekregen heb van de klantenservice viel ik buiten de actie periode van een smartwatch en draadloze oplader kenbaar gemaakt wordt niks mee gedaan. telefoon ontvangen en naar 3 dagen kreeg ik last. van bleeding, een groene waas over het scherm wat alleen maar erger wordt. direct contact opgenomen met klantenservice zou snel opgelost worden, nu zijn we bijna 4 weken verder nog steeds een telefoon met een zeer slecht scherm wat met de dag erger wordt. afgelopen week weer telefonisch contact gehad beide klachten aangegeven. en het antwoord is wachten.

slechte kwaliteit telefoon
slechte voorlichting klantenservice ivm de actie (waardoor mij hij toestel in combinatie met de actie erg aantrekkelijk leek)
slechte service die erg lang duurt

heb spijt dat ik de overstap ben van Sony naar Huawei ,

Gewenste oplossing

Snelle vervanging telefoon , plus als nog de actie van de smartwatch en draadloze oplader

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Huawei is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Gerry
    Datum
    Nog steeds geen oplossing
  2. Auteur
    Gerry
    Datum
    Huawei Nederland ??

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen