Klacht Huawei: cashback G510 niet ontvangen

M. Punt

In november 2013 Huawei G510 gekocht, en de benodigde bescheiden voor cashback opgestuurd. Na de nodige telefoontjes in februari contact gezocht per email. In het antwoord wordt aangegeven dat er alleen een registratie v.d. 3x3 smartdeal was gemaakt. (die goed was gekeurd). Er moest opnieuw een registratie gedaan worden, hiervoor hoefden de stukken niet opnieuw toegezonden te worden, want die waren al ontvangen. Van deze registratie moest er een bevestiging per email gestuurd worden naar de smartdealsupport. Al dus geschiede. Na in maart opnieuw een email te hebben gestuurd om te informeren naar de stand van zaken, een reactie ontvangen dat documenten niet ontvangen zijn. Daarop bescheiden opnieuw verstuurd. inclusief cashbacknummer enz. enz. Hiervan hebben we op 9 april 2014 (= week 15) een ontvangstbevestiging gekregen, met de toezegging dat het bedrag binnen 10 weken op zijn bankrekeningnummer overgemaakt zou worden. Nu in week 30 nog geen bedrag ontvangen.

We willen de beloofde cashback ontvangen, en een redelijke vergoeding voor de kosten / inspanning die betaald/verricht zijn om deze € 20,- te ontvangen.

Huawei is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Huawei?