Klacht Huawei: Cashback huawei y300

A. Haalboom

Begin oktober 2013 prepaidtelefoon huawei y300 aangeschaft, met €40 cashback-actie. Tot op heden heb ik de €40 niet ontvangen. Mijn aanvraag zou niet ontvangen zijn, terwijl ik het toch echt naar het juiste adres gestuurd heb. Via de contactpagina van de cash-back site meerdere berichten verstuurd, waarop ik geen antwoord kreeg. Toen maar een bericht op de Facebookpagina van huawei geplaatst, waar wel op gereageerd werd. Ook hier werd ik doorverwezen naar de cash-back site (!!!). Het hele verhaal uitgelegd en men ging kijken wat ze voor mij konden doen. NIKS dus, ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Om een lang, langdradig verhaal kort te maken: na zo'n VIER maanden wacht ik nog steeds op mijn €40 en niemand die mij meer kan vertellen. Twee weken geleden een mail ontvangen dat mijn aanvraag (die was toch niet aangekomen?!) was goedgekeurd en ik het bedrag BINNEN twee weken op mijn rekening kon verwachten. Nou, mooi niet dus! Ik wacht nog steeds en ben het meer dan zat!!!

Ik wil mijn €40 cash-back terug en een gepaste oplossing voor dit langlopende probleem. De €40 stelt niks meer voor in vergelijking met alle tijd en energie die ik erin heb moeten stoppen om überhaupt het geld te krijgen. Ik vind het een zeer negatieve koopervaring, terwijl ik met het product zelf meer dan tevreden ben. Slechte reclame voor Huawei en bijbehorende cash-back actie.
Alle correspondentie met Huawei en bijbehorende site van de cash-back actie heb ik bewaard!

Ook een klacht indienen over Huawei?