Klacht Huawei: Cashback niet ontvangen en geen reacties op mijn mails.

M.A.J. Romme

I.v.m. de indertijd lopende cashback-actie (€50,- retour) hebben we via de Media Markt in januari 2016 een Huawei P8 Lite gekocht voor onze zoon. Volgens de voorschriften hebben we het online cashbackformulier ingevuld en verstuurd incl. factuur en foto van de streepjescode (uit originele doos geknipt). We ontvingen daarop geen reactie/geld. In april hebben we opnieuw per mail contact gezocht hoever het stond met de behandeling. Hierop ontvingen we een mail terug van Huawei dat men geen registratie van de aanvraag kon vinden en er werd om de gegevens van o.a. het toestel gevraagd. We hebben alles met factuur en foto nogmaals opgestuurd met de vraag of ze hiermee voldoende info hadden. Hierop hebben we geen reactie terug ontvangen. 2 maanden en diverse mails vanuit ons later, kregen we ineens een automatische mail terug dat de betreffende mailbox (huawei@consumercare.info) niet meer actief is, omdat alle promoties zijn afgelopen. Wat nu??

Cashback van €50,- wordt alsnog gestort op onze rekening.

Ook een klacht indienen over Huawei?