Klacht Huawei: Cashback

Klachtnummer
# 161393
Gebruiker
luijnvan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Cash back formulier ingevuld op internet.Volgens Huawei hebben ze mij een e-mail gestuurd dat ik de imei niet had afgeknipt van de doos???Deze e-mail heb ik niet ontvangen of misschien in de spammap terecht gekomen. Gebeld omdat ik geen storting zag op mijn bank. Daarna enkele e-mails gestuurd met de bewijzen, maar krijg te horen dat de actie voorbij is . Dus geen Cash Back. Actie liep tot eind Januari.

De oplossing

De cash back uitkeren.

1 reactie

  1. Auteur
    luijnvan
    Datum
    Klacht afgedaan met de reactie ,dat ik het fout heb gedaan. De code moest van de doos afgeknipt zijn om in aanmerking te komen voor de cashback.
    De reactie van Huawei is waarschijnlijk daarna ???? in mijn spam box terecht gekomen, waardoor ik niet zou hebben gereageerd. Alsnog de papieren opgestuurd , maar nu was ik te laat. Dus ik krijg geen 50 euro cashback terug.

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen