Klacht Huawei: Cashbacks, geen terugbetaling, steeds hetzelfde antwoord, niets ontvangen

Klachtnummer
# 61453
Gebruiker
THazelhoff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Huawei geeft 20 euro terug bij aankoop van een GSM. Je moet een copy van de bon opsturen en het originle Imei nr

Het enigste bericht is, niets van u ontvangen maar dat gaat kennelijk voor elke inzender op.

Zojuist hen ik é'n van de Directors via Linkedin aangeschreven en de klacht neergelegd om deze intern te forwarden, ben benieuwd

De oplossing

restitutie

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen