Klacht Huawei: Er word niet naar de klant geluisterd en er komt geen oplossing voor mijn problemen.

MarissaW

Ik heb 3 februari 2021 een tandenborstel gekocht via de Huawei store. Deze is eind april er mee gestopt, hij wilde niet meer opladen en áls hij het deed maakte die enorme herrie. Contact opgenomen met Huawei, die adviseerde mij hem af te leveren bij het servicecentrum, dit heb ik gedaan. Het servicecentrum in Amsterdam heeft mijn tandenborstel ingenomen en zou mij via de mail op de hoogte houden, een week gewacht en nog steeds niks gehoord, ben nu sinds begin mei, bijna dagelijks aan het bellen met de Huawei klantenservice. Het enige wat ik krijg is excuus, dat ze er mee bezig zijn en een oplossing zoeken. Ook krijg ik steeds te horen dat het bedrijf een garantie van 14 dagen heeft. Echter staat er op de webshop, onder de lebooo smart tandenborstel toch echt 2 jaar garantie. Ik heb aangegeven dat ik na de 100e keer bellen, wachten op een oplossing, niet terug gebeld worden etc mijn geld terug wil. Alsnog na deze eis, krijg ik alleen maar te horen dat ze bezig zijn met een oplossing. Ondertussen geen geld terug, geen oplossing en geen tandenborstel.

Na 6 jaar vaste klant bij Huawei is het voor mij nu over.

Ik wil mijn geld terug wat ik heb betaald voor de elektrische tandenborstel.

Ook een klacht indienen over Huawei?