Klacht Huawei: Extra jaar garantie op huawei telefoon niet meer geldig

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 352037
Gebruiker
robert1986
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 25 januari heb ik een huawei p smart 2019 gekocht voor mijn vrouw. Voor de aanschaf van deze telefoon heb ik onderzoek gedaan naar welke telefoon ik het beste voor mijn vrouw kon aanschaffen. Een reden waarom ik voor de huawei heb gekozen, ten opzichte van andere telefoons, is dat er op jullie site https://huawei.drmobile.eu/ staat dat je bij aanschaf van een p smart 2019 recht hebt op een extra jaar garantie en de vip service.

Toen ik, na aanschaf van de telefoon, de telefoon wilde registreren voor het extra jaar garantie en de vip service stond er ineens dat dit niet meer mogelijk is voor Nederlandse consumenten. Dit is tegenstrijdig met de gegevens die in jullie algemene voorwaarden staan en dan daarom vind ik dat ik recht heb op het extra jaar garantie. Ik heb mij voor de aanschaf van de telefoon gebaseerd op de gegevens die op jullie site inclusief de algemene voorwaarden staan. Ik had als consument niet kunnen weten dat dit niet meer geldig was voor consumenten uit Nederland.

De oplossing

Dat ik alsnog het extra jaar garantie en de vip service krijg zoals staat in de algemene voorwaarden op hun site.

6 reacties

  1. Auteur
    robert1986
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen!
  2. Auteur
    robert1986
    Datum
    Ze reageren nog steeds niet
  3. Auteur
    robert1986
    Datum
    Nog geen reactie....
  4. Auteur
    robert1986
    Datum
    Ze geven aan dat de hogere afdeling er naar gaat kijken, ben benieuwd.
  5. Auteur
    robert1986
    Datum
    Nog steeds niet
  6. Auteur
    robert1986
    Datum
    Niks geen reactie meer..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
robert1986
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zeggen dat het niet meer bestaat per november 2017 maar dat staat niet in de algemene voorwaarden. Ze misleiden je dus!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen