Klacht Huawei: Extra jaar garantie op huawei telefoon niet meer geldig

# 352037
robert1986

Op 25 januari heb ik een huawei p smart 2019 gekocht voor mijn vrouw. Voor de aanschaf van deze telefoon heb ik onderzoek gedaan naar welke telefoon ik het beste voor mijn vrouw kon aanschaffen. Een reden waarom ik voor de huawei heb gekozen, ten opzichte van andere telefoons, is dat er op jullie site https://huawei.drmobile.eu/ staat dat je bij aanschaf van een p smart 2019 recht hebt op een extra jaar garantie en de vip service.

Toen ik, na aanschaf van de telefoon, de telefoon wilde registreren voor het extra jaar garantie en de vip service stond er ineens dat dit niet meer mogelijk is voor Nederlandse consumenten. Dit is tegenstrijdig met de gegevens die in jullie algemene voorwaarden staan en dan daarom vind ik dat ik recht heb op het extra jaar garantie. Ik heb mij voor de aanschaf van de telefoon gebaseerd op de gegevens die op jullie site inclusief de algemene voorwaarden staan. Ik had als consument niet kunnen weten dat dit niet meer geldig was voor consumenten uit Nederland.

Dat ik alsnog het extra jaar garantie en de vip service krijg zoals staat in de algemene voorwaarden op hun site.

robert1986
    Nog geen reactie ontvangen!
    robert1986
    Ze reageren nog steeds niet
    Nog geen reactie....
    robert1986
    Ze geven aan dat de hogere afdeling er naar gaat kijken, ben benieuwd.
    Nog steeds niet
    Niks geen reactie meer..

robert1986
Ze zeggen dat het niet meer bestaat per november 2017 maar dat staat niet in de algemene voorwaarden. Ze misleiden je dus!

Ook een klacht indienen over Huawei?