Klacht Huawei: Geen enkele reactie van Huawei op registratie promotie P30pro / Sonos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383106
Gebruiker
Iwan
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Gebruik gemaakt van de promotie rond de Huawei P30 Pro waarbij een Sonos box werd uitgegeven. Ik ben al tientallen mails verder en krijg geen enkele reactie op de door mij geregistreerde aankoop.

De oplossing

Ik heb conform procedure de aankoop geregistreerd. Heb daarvan ook een code. Daarna ontvang ik geen Sonosbox en op de vele mails die ik stuurde word totaal niet gereageerd.

Reactie gewenste en afwikkeling van de promotie.

4 reacties

  1. Auteur
    Iwan
    Datum
    Deze klacht staat nu al geruime tijd open. Tot op heden heb ik wederom geen enkele reactie ontvangen van Huawei.
  2. Auteur
    Iwan
    Datum
    Huawei heeft nog steeds geen oplossing geboden.
  3. Auteur
    Iwan
    Datum
    Ongehoord. Mail op mail, klacht op klachten Huawei laat niets maar dan ook helemaal niets van zich horen.
  4. Auteur
    Iwan
    Datum
    Dit begint zo langzamerhand een enorme blamage te worden voor Huawei. Volledige radiostilte. Kennelijk willen zij geen enkele verantwoordelijkheid nemen. Spijt als haren op mijn hoofd dat van Samsung ben overgestapt naar Huawei.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Iwan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie van Huawei
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Huawei?