Klacht Huawei: Geen freebuds ontvangen

Geen Freebuds bij Huawei

Abonnement afgesloten bij belsimpel voor een contract verlenging. Gekozen voor 2 jaar onbeperkt bellen, 7 gb internet en gratis toestel Huawei P30 lite. Ik zou van Huawei Freebuds ontvangen voor het verlengen van mijn huidige abonnement. De gegevens ingevoerd zoals kopie factuur en bewijs imei nummer. Dit tot 2 keer aan toe. Op het scherm te zien gekregen dat het gelukt was. Helaas tot heden geen freebuds gekregen. Hiervoor telefonisch contact gehad met Huawei en te horen gekregen zijn geen aanmelding hebben gekregen. Vervolgens een mail gestuurd met de bijbehorende bewijzen en nogmaals vriendelijk verzocht om alsnog de Freebuds te sturen. Ik zou telefonisch bericht krijgen(dezelfde dag) maar helaas. Na paar dagen besloten om nog een keer te bellen. Tot mijn verbazing te horen dat zijn geen Freebuds zullen sturen. Ik heb destijds besloten om mijn huidige abonnement te verlengen. Ook omdat ik de Freebuds zou krijgen. Anders had ik deze abonnement helemaal niet afgesloten. Ik voel mij zwaar belazerd. Voor mij nooit meer Huawei.

Ik zou graag de Freebuds willen ontvangen. Ik heb hiervoor genoeg bewijzen.

Geen Freebuds bij Huawei
Helaas is er geen oplossing gevonden. Slechte service van Huawei. Ik zal niet nog een keer een Huawei toestel aanschaffen

Ook een klacht indienen over Huawei?