Klacht Huawei: Geen recht op cashback volgens Huawei

Klachtnummer
# 359948
Gebruiker
Ldamen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Huawei geeft aan dat ik geen recht heb op de 125 euro cashback na aankoop van een nieuwe Huawei telefoon. Zij beweren dat ik niet de juiste gegevens heb ingevuld en hierover niet op tijd contact met ze heb opgenomen. Dit heb ik uiteraard wel gedaan en wil alsnog de cashback ontvangen.

De oplossing

Mijn registratie inzien en kijken wat er werkelijk fout is gegaan. Ook zou ik heel graag mijn cashback willen ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Ldamen
    Datum
    Huawei zegt mijn klacht naar een hogere afdeling te hebben gestuurd, maar tot op heden nog steeds niks gehoord.

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen