Klacht Huawei: Geen speaker ontvangen

Harbaoui

Vorig jaar juni (12-06-2019) heb ik mijn abonnement verlengd met de Huawei P30 Pro. Daarbij was er sprake van een speaker actie. Deze actie was zo aantrekkelijk dat ik ook overstag ging met de Huawei P30 pro. Ik heb vervolgens alle documenten opgestuurd maar later bleek dat ik niet het aankoopbewijs had doorverstuurd. Ik kwam weer in de winkel en de medewerker belde nog ff om te verifieren wat er ontbrak qua documentatie (Anna van de Huawei klantenservice) . Tijdens dit gesprek gaven we ook aan dat ik een andere email adres in gebruik had en de dame in kwestie verzekerde mij dat dit aangepast zou worden. Dus vervolgens heb ik voor de 2e keer alles geupload zoals gevraagd .Nu kwam ik vandaag voor de zoveelste keer de winkel in en de Tmobile medewerker belde weer met jullie en toen kregen we te horen dat we een klacht moesten indienen om alsnog aanspraak te maken op de speaker. Mijn verzoek is dan ook om mij alsnog tegemoet te komen aangezien ik de speaker echt wil en ik alles heb gedaan wat jullie van me vroegen.

[gegevens verwijderd door moderator]

Alsnog de speaker verzenden

Huawei is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Harbaoui
Nog helemaal niks

Ook een klacht indienen over Huawei?