Klacht Huawei: Geen speaker ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 417278
Gebruiker
Harbaoui
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar juni (12-06-2019) heb ik mijn abonnement verlengd met de Huawei P30 Pro. Daarbij was er sprake van een speaker actie. Deze actie was zo aantrekkelijk dat ik ook overstag ging met de Huawei P30 pro. Ik heb vervolgens alle documenten opgestuurd maar later bleek dat ik niet het aankoopbewijs had doorverstuurd. Ik kwam weer in de winkel en de medewerker belde nog ff om te verifieren wat er ontbrak qua documentatie (Anna van de Huawei klantenservice) . Tijdens dit gesprek gaven we ook aan dat ik een andere email adres in gebruik had en de dame in kwestie verzekerde mij dat dit aangepast zou worden. Dus vervolgens heb ik voor de 2e keer alles geupload zoals gevraagd .Nu kwam ik vandaag voor de zoveelste keer de winkel in en de Tmobile medewerker belde weer met jullie en toen kregen we te horen dat we een klacht moesten indienen om alsnog aanspraak te maken op de speaker. Mijn verzoek is dan ook om mij alsnog tegemoet te komen aangezien ik de speaker echt wil en ik alles heb gedaan wat jullie van me vroegen.

Met vriendelijke groet,


[gegevens verwijderd door moderator]

De oplossing

Alsnog de speaker verzenden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Huawei is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harbaoui
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog helemaal niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen